sobota 29. září 2012

Na houbách



...prostě nerostou, nasbírat půl košíku, to byl skoro nadlidský výkon. Já našla  jednoho prcka  :)

5 komentářů:

  1. fakt nerostou? A vzdyt je teplo na mesic zari, ne? No aspon jsi se krasne prosla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem se prošla, ale bohužel, bylo to mizerné, možná dnes a zítra houbaři najdou víc.

      Vymazat
  2. Stejně jsem houbaření nikdy neměla ráda. Zato bezmyšlenkový pobíhání po lese a hra na lesní divoženku mi vždycky šla výborně..
    Houby jím, ale nerada je sbírám a myslím, že je proto, že nevidím. Alespoň ne moc dobře..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to obráceně, ráda je sbírám, ale jíst je nemusím :(, ale co, v lese je prostě kráááásně!

      Vymazat
    2. a navíc... houbám moc nerozumím, sbírám vše a pak mi to někdo povyhazuje (hořčák, hořčák, hořčák....)

      Vymazat